dissabte, 10 de febrer del 2007

Excursió per la plana Empordanesa i la serra de Rodes.

Excursió molt maca la que varem fer diumenge dia 11 de febrer. Al prinicpi anavem una mica perduts, sabiem on haviem d'arribar però una vegada allà desconeixiem quines possibles rutes a peu podriem fer, però cal dir que n'hi ha un munt de rutes totes elles molt ben marcades. Destacar tambè que gràcies a la amabilitat d'uns homes autoctons de la zona que ens van acabar d'arreglar la jornada indicant-nos una ruta que va resultar molt maca i entretinguda que ens va portar fins al Monestir de Sant Pere de Rodes. Les vistes eren immillorables, es podia divisar tota la plana empordanesa, des de el Cap de Begur fins a Llancà. Del monestir nomès comentar-vos que val la pena, està molt ben conservat i és d'una gran bellesa arquitectónica. Cap a la 1 del migdia estabem de tornada cap al punt de sortida, on teniem els cotxes i lloc on hi havia una àrea d'esbarjo amb zona de pic-nic i barbacoes, va ser quan varem fer el desplegament de queviures per poder recuperar forces. Per últim cap a les 3:30 varem recollir veles i ens varem acostar fins a Cadaqués, poble costaner i de pescadors per exelència, de fama mundial gràcies a l'ilustre Salvador Dalì.

Enllaç a la web del Palau Robert per consultar la ruta.

Si voleu veure fotos de l'excursió feu click a la imatge.

marc ha dit...

La excursió fou molt divertida i maca, ara va haver-hi una falta de comunicació, ja que hihavia gent q estaba de mala baba perque no el van deixar esmorzar.
Semblava el barrufet rundinaire. jajaja. a falta del "gruñon" en va aparixer un altre.
PEr cert, bons fitxatges en aquesta última sortida.

Anònim ha dit...

El "gruñón", como tu dices, es el que crea la cizaña suficiente para que la excursión sea divertida. Discutir (de buen rollo) es salud y mejora la velocidad mental, sino te quedarias como un vegetal, solo, soso y aburrido. En tu caso serías un calabacín gigante, y en el mío un rabanet (pero de los que pican, eh)