dilluns, 8 de gener del 2007

Presentació.

La idea de crear la Colla els Muturets, sorgeix a l'estiu de 2006, arrel d'una sèrie d'excursions que vam realitzar, partin de l'idea de la mutureta nº 1 de la colla. Inicialment vam fer la ruta a peu de Queralbs a Nùria i més tard la de Sadernes. Vist que l’experiència va ser molt positiva això ens va motivar per dur a terme nous reptes. En l'àmbit del BTT donat que un servidor és gran amant de la bicicleta en general i en particular de la de muntanya, vaig anar engrescant a d'altres companys en aquest apassionant món que és la bicicleta.

Amb aquest blog, tenim la intenció de donar a conèixer quines son les nostres activitats, les sortides i excursions que anem realitzant, quins projectes tenim en ment, etc... .Procurarem tenir el blog actualitzat amb el màxim d'informació possible, tot combinant amb un ampli fons documental gràfic. Encara no tenim logo però hi estem treballant, a veure si en Mutur su curra una mica.


Gràcies esperem que us agradi.

4 comentaris:

Mutur ha dit...

Ya era hora que el técnico de la colla demostrase sus dotes como informático, espero que esto sea el inicio de una gran Web tanto a nivel informativo como divulgativo.
Desde este rincón que me brinda la Web hago una llamada a todos aquellos que se sientan identificados con esta filosofía de ver el deporte, para que nos ayuden a seguir ampliando esta pagina con mas aportaciones de este tipo; felicidades al pionero y ánimos a los demás muturets para conseguir que esta Web algún día pueda ser grande.

marc ha dit...

N'hi alguns que curren, però els altres que?.
Encara estem esperant el logo, a vure si t'ho curres, muturet!

vulcano ha dit...

Esto es el principio de algo grande!!!Ja lo vereis.En unos años seremos la envidia del gremio del deporte total!! je je..Pero necesitamos retos.Que proponeis?Entre todos hagamos que todo esto sea una realidad.Y sobre todo gracias a nuestro mentor!

Anònim ha dit...

Podriamos ir a pescar a llafranc con el salabrell. Explicacion: Facil y sencillo.
1-coger erizos de las rocas.
2-triturarlos y colocarlos en el salabrell.
3-Un voluntario se mete en el agua pa inspeccionar el terreno. (en caso de que no hubiese voluntario le tocaria al mas debil).
4-Se lanza el salabrell al agua y el ke esta dentro metio lo lleva hasta el fondo con un par.
5-Tomarse algo.
6-El valiente del agua debe avisar con gestos claros cuando el salabrell contenga 3 o mas piezas.
A poder ser julibias y serranillos. Dejemosnos de rascasas.
7-Transportar la pesca a ca l´Aurora, quien se encargara de rebozarlos y servirlos con pan con tomate.
8-Si la pesca no ha sido abuandante congelar el genero pa cuando toquemos a mas.
En este caso el victor se curra un arroz.

Notícies

Calendari de curses.